top of page

Informind
Informind skapades med insikten att marknadschefer inom B2B vill få bättre kontroll på digitala marknadsaktiviteter.
Marknadschefer inom B2B ser de ökade möjligheterna med att mäta marknadsinsatser. Det resulterar i att marknadsavdelningar vill fånga in mer information från samtliga kanaler.


"Vi fick ständigt höra hur svårt och tidskrävande det är att ta reda på vilka kanaler som presterar bäst. Vad en konvertering eller ett lead per kanal kostar. Att kartlägga och förstå LAC (Lead Acquisition Cost) . Vad det kostar skapa ett lead in till en säljorganisation?"
- Philip Otter

Vi är passionerade för att hjälpa dig hela vägen i att förstå hur du ska arbeta med försäljning och marknadsföring i det digitala landskapet. Vi vill ge våra kunder största möjliga insikt till lägsta kostnad. Vi gör detta genom att kombinera en smart plattform med duktiga konsulter.
Vi som har grundat Informind har lång erfarenhet av digital marknadsföring, systemutveckling och rådgivning. Vi skapade Informind för att maximera kundens insyn och kontroll över digital marknadsföring. Detta utan att behöva göra stora investeringar i mjukvara och konsultstöd.
Vi sitter i fina lokaler på United Spaces vid Stockholms Centralstation.
Kom förbi och ta en kaffe med oss!
- Teamet på Informind
Möt Teamet
Admin

Emma Wretman
Customer Success Manager

Marcus Andersson
Produktägare

Per Lindhe
Admin & ekonomi

Philip Otter
Försäljning

Rasmus Ganslandt
Försäljning

Daniel Wren
Försäljning
Försäljning

Gabriel Nordeborn
Utvecklingsansvarig

Johan Sebring
Frontend

Fredrik Lange
Backend
Utveckling
Vill du veta mer om hur vi släpper lös kraften från er data?
Boka en demo med oss så går vi igenom hur verktyget fungerar, samt hur vi kan maximera värdet av er data. Vi hjälper er hela vägen från datainsamling, visualisering och till hur ni ska implementera förändringar i er marknadsföring.
bottom of page