Er egna digitala marknadsföringsanalytiker
Informind hjälper dig att ta bättre beslut genom att få kontroll över era digitala marknadsföringsinsatser.
Vi kopplar ihop dina digitala kanaler och samlar in alla marknadsföringsdata. Våra algoritmer räknar sedan ut era nyckeltal och visar ROI för olika marknadsaktiviteter.

Hej Marknadschef!
Vill du också:
Låt oss göra datadriven marknadsföring enkelt för dig
Varför Informind?
Marknadschefen idag sitter ofta med många hattar. Dessutom ska man hinna göra alla olika marknadsaktiviteter, hänga md i trender, planera framåt och samtidigt försöka hinna följa det man har gjort för att se vad det ens är som fungerar.
Idag finns det dessutom enormt mycket data, det är inte rimligt att det ska krävas en dataanalytiker för att nyttja marknadsdata.
Vi ville göra det enkelt för marknadschefen att hantera och analysera sin data. Vi skapade därför Informind för att göra det enkelt att arbeta datadrivet

Hur hjälper vi våra kunder?



Automatiserad inhämtning av data från alla kanaler
Informind hämtar in data från era olika digitala kanaler och kampanjer. Systemet samlar in information från en mängd datakällor. Data från bl a Facebook, Google och Instagram m.m analyseras av algoritmer och resultaten presenteras i pedagogiska dashboards.

Färdig analys med nyckeltal
som du bryr dig om
Genom Informind får du snabbare och enklare överblick över dina digitala marknadsföringsinsatser. Analysverktyget presenterar din data på ett pedagogiskt sätt och ger dig löpande insikter som stöd för att ta bättre marknadsföringsbeslut.

Analytics as a Service
- stöd under
hela analysen
Vi hjälper dig hela vägen från datainsamling, visualisering och till hur du ska implementera förändringar i din marknadsföring. Genom intelligent datadriven rådgivning kan våra kunder fatta snabba och välgrundade beslut baserat på data.

FAQ
Vill du veta mer om hur vi släpper lös kraften från er data?
Boka en demo med oss så går vi igenom hur verktyget fungerar, samt hur vi kan maximera värdet av er data. Vi hjälper er hela vägen från datainsamling, visualisering och till hur ni ska implementera förändringar i er marknadsföring.




