top of page
"Vi fick ständigt höra hur svårt och tidskrävande det är att ta reda på vilka kanaler som presterar bäst och vad marknadsföringsaktiviteterna har för Return on Investment (ROI). Det är viktigt att man har koll och förstår sin Lead Acquisition Cost (LAC), vad kostar det egentligen att skapa ett lead?
- Philip Otter
Informind
Informind skapades med insikten att marknadschefer inom B2B vill få bättre kontroll på digitala marknadsaktiviteter.
Marknadschefer inom B2B ser de ökade möjligheterna med att mäta marknadsinsatser. Det resulterar i att marknadsavdelningar vill fånga in mer information från samtliga kanaler.
Vi är passionerade för att hjälpa dig hela vägen i att förstå hur du ska arbeta med datadriven marknadsföring. Vi vill ge våra kunder största möjliga insikt till lägsta kostnad. Vi gör detta genom att kombinera en smart plattform med duktiga konsulter.
Vi som har grundat Informind har lång erfarenhet av digital marknadsföring, systemutveckling och rådgivning. Vi skapade Informind för att maximera kundens insyn och kontroll över digital marknadsföring. Vi vill att marknadsförare ska kunna arbeta med datadriven marknadsföring utan att behöva vara en dataanalytiker.
Vi sitter i fina lokaler på United Spaces vid Stockholms Centralstation.
Kom förbi och ta en kaffe med oss!
- Teamet på Informind
Möt Teamet
Emma Wretman
Business Developer
Marcus Andersson
Dataanalytiker
076 710 61 69
Sälj
Philip Otter
Daniel Wren
Gabriel Nordeborn
Utvecklingsansvarig
Johan Sebring
Frontend
Fredrik Lange
Backend
Utveckling
Vill du veta mer om hur vi släpper lös kraften från er data?
Boka en demo med oss så går vi igenom hur verktyget fungerar, samt hur vi kan maximera värdet av er data. Vi hjälper er hela vägen från datainsamling, visualisering och till hur ni ska implementera förändringar i er marknadsföring.
bottom of page