top of page
Informind-7.jpg
"Vi fick ständigt höra hur svårt och tidskrävande det är att ta reda på vilka kanaler som presterar bäst och vad marknadsföringsaktiviteterna har för Return on Investment (ROI). Det är viktigt att man har koll och förstår sin Lead Acquisition Cost (LAC), vad kostar det egentligen att skapa ett lead? 
- Philip Otter

Informind

Informind process.jpg

Informind skapades med insikten att marknadschefer inom B2B vill få bättre kontroll på digitala marknadsaktiviteter.

Marknadschefer inom B2B  ser de ökade möjligheterna med att mäta marknadsinsatser. Det resulterar i att marknadsavdelningar vill fånga in mer information från samtliga kanaler.

Vi är passionerade för att hjälpa dig hela vägen i att förstå hur du ska arbeta med datadriven marknadsföring. Vi vill ge våra kunder största möjliga insikt till lägsta kostnad. Vi gör detta genom att kombinera en smart plattform med duktiga konsulter. 
 

Vi som har grundat Informind har lång erfarenhet av digital marknadsföring, systemutveckling och rådgivning. Vi skapade Informind för att maximera kundens insyn och kontroll över digital marknadsföring. Vi vill att marknadsförare ska kunna arbeta med datadriven marknadsföring utan att behöva vara en dataanalytiker.

 



Vi sitter i fina lokaler på United Spaces vid Stockholms Centralstation.

Kom förbi och ta en kaffe med oss!

- Teamet på Informind

Möt Teamet

Informind-8538 (1).jpg

Emma Wretman

Business Developer

Marcus Andersson

Marcus Andersson

Dataanalytiker

076 710 61 69

Sälj

Philip Otter.jpeg

Philip Otter

Pinetree-8379.jpg

Daniel Wren

Arizon-8476 (1).jpg

Gabriel Nordeborn

Utvecklingsansvarig

1625211566895.jpeg

Johan Sebring

Frontend

Screenshot 2023-02-17 at 08.41.28.png

Fredrik Lange

Backend

Utveckling

Vill du veta mer om hur vi släpper lös kraften från er data?

Boka en demo med oss så går vi igenom hur verktyget fungerar, samt hur vi kan maximera värdet av er data. Vi hjälper er hela vägen från datainsamling, visualisering och till hur ni ska implementera förändringar i er marknadsföring.

Tack för att du hör av dig!

bottom of page