top of page
Analysverktyget ger dig inte bara insikter du vill ha, det ger dig insikter du behöver.
Med Informind får du som marknadschef beslutsunderlag för att kunna fatta bästa möjliga beslut och optimera din digitala marknadsföring baserat på data.
Läs mer och se några av verktygets funktioner!
Tydliga och pedagogiska vyer
Samla all data från dina olika digitala kanaler, kampanjer och kostnader på samma ställe
Få en översikt och jämför mellan olika kanaler och kampanjer
Gör dataanalys enkelt att förstå för dig själv, kollegor och ledningsgrupp med tydliga vyer
Beräknar nyckeltal
Verktyget hjälper dig sålla bland all data och presenterar utvalda nyckeltal som innehåller data som kan ge insikter för beslutsunderlag
Beräknar exempelvis Lead Acquisition Cost (LAC, dvs kostnad per lead), Conversion rate, Click per mill (CPM), Kostnad per besök
Minska ny
Jämförelsevyer
Skapa enkelt skräddarsydda jämförelsevyer mellan olika datakällor
Välj vilka källor eller kampanjer du vill jämföra och skapa en jämförelsevy som är relevant just för dig
Se alternativkostnaden för olika aktiviteter och vart du bör fokusera din budget.
BACKA ny
ROI-kalkylator
Beräknar Return on Investment i snitt och per kanal
Presentera faktiska siffror för VD och ledningsgrupp och gör det lättare att visa vad marknadsföringen skapar för konkret värde
Skräddarsydda rapporter
Färdiga skräddarsydda rapporter med ett knapptryck
Rapporterna sammanställer och presenterar nyckeltal för dina olika digitala marknadsaktiviteter
Gör det enkelt att presentera resultaten för medarbetare, chefer och styrelse
bottom of page