top of page
ÖKA KONTROLLEN
Samla alla dina digitala kanaler
Samla all data från dina olika digitala kanaler, kampanjer och kostnader på samma ställe.
Få en översikt och jämför mellan olika kanaler
och kampanjer. Allt presenteras i tydliga och lättnavigerade vyer.
Få koll på kampanjer
I verktyget kan du se och jämföra dina kampanjer från olika kanaler. Verktyget presenterar en översikt, kampanjvy och topplistor. Informind signalerar även eventuella tracking-problem för kampanjer och hjälper dig att få ordning på dem.
Öka kontroll ny
BACKA ny
BACKA DINA BESLUT
ROI-kalkylator
Vår ROI-kalkylator beräknar vad ni har för Return on Investment i snitt och per kanal. Funktionen gör exempelvis att du kan presentera faktiska siffror för VD och ledningsgrupp vilket garanterat kommer öka dina möjligheter till att få en större budget.
Tydliga och pedagogiska vyer
Gör dataanalys enkelt att förstå för dig själv, kollegor och ledningsgrupp. Genom att presentera data i tydliga och pedagogiska vyer blir det enkelt att förstå och visa upp oavsett förkunskaper.
MINSKA KOSTNADER
Jämförelsevyer
Skapa enkelt skräddarsydda jämförelsevyer mellan olika datakällor. Välj vilka källor eller kampanjer du vill jämföra och skapa en egen jämförelsevy som är relevant just för dig. På så sätt kan du ta reda på alternativkostnaden för olika aktiviteter och vart du bör fokusera din budget.
Beräknar LAC och andra nyckeltal
All data är inte värd att lägga din tid på. Verktyget presenterar utvalda nyckeltal som innehåller data som kan ge insikter för beslutsunderlag som exempelvis Lead Acquisition Cost (LAC). LAC är kostnaden per lead, om marknadsavdelningen inte har koll på sin LAC resulterar det i rena gissningar.
Minska ny
Spara ny
SPARA TID
Skräddarsydda rapporter
Med rapportfunktionen får du färdiga
skräddarsydda rapporter med ett klick. Rapporterna sammanställer och presenterar nyckeltal för dina
olika digitala marknadsaktiviteter. Funktionen gör
det enkelt att presentera resultaten för medarbetare, chefer och styrelse.
AI-sökfunktion
Ibland vet man vad man vill veta men inte hur man hittar den data man söker. Med denna funktion kan du enkelt söka fram i fritext det du vill veta. Sök exempelvis Vilken kanal har genererat högst ROI under Q4?, Vilken kampanj gav flest leads? eller Jämför all organisk trafik med betald trafik förra året.
Pris
PRIS
Paketering för marknadsförare
som vill maximera värdet av sin data.
3900
kr/månad
Ingen bindningstid, endast 3 månaders löpande uppsägningstid!
Du får exempelvis,
Inhämtning av data från olika
kanaler och kampanjer
ROI-kalkylator
Beräkning av KPI:er som exempelvis
Lead Acquisition Cost
Automatiska skräddarsydda rapporter
Att koppla Informind går snabbt. Logga in på dina konton i verktyget. Klart.
bottom of page