top of page

Analysverktyget ger dig inte bara insikter du vill ha, det ger dig insikter du behöver.

Med Informind får du som marknadschef beslutsunderlag för att kunna fatta bästa möjliga beslut och optimera din digitala marknadsföring baserat på data.

Läs mer och se några av verktygets funktioner!

Tydliga och pedagogiska vyer

Samla all data från dina olika digitala kanaler, kampanjer och kostnader på samma ställe

Få en översikt och jämför mellan olika kanaler och kampanjer

Gör dataanalys enkelt att förstå för dig själv, kollegor och ledningsgrupp med tydliga vyer


 

Beräknar nyckeltal 

Verktyget hjälper dig sålla bland all data och presenterar utvalda nyckeltal som innehåller data som kan ge insikter för beslutsunderlag 

Beräknar exempelvis Lead Acquisition Cost (LAC, dvs kostnad per lead), Conversion rate, Click per mill (CPM), Kostnad per besök 

Minska ny

Jämförelsevyer

Skapa enkelt skräddarsydda jämförelsevyer mellan olika datakällor

Välj vilka källor eller kampanjer du vill jämföra och skapa en jämförelsevy som är relevant just för dig

Se alternativkostnaden för olika aktiviteter och vart du bör fokusera din budget.

 

BACKA ny

ROI-kalkylator

Beräknar Return on Investment i snitt och per kanal

Presentera faktiska siffror för VD och ledningsgrupp och gör det lättare att visa vad marknadsföringen skapar för konkret värde

Skräddarsydda rapporter

Färdiga skräddarsydda rapporter med ett knapptryck

Rapporterna sammanställer och presenterar nyckeltal för dina olika digitala marknadsaktiviteter

Gör det enkelt att presentera resultaten för medarbetare, chefer och styrelse

Få koll på kampanjer

Se och jämför dina olika kampanjer på ett ställe

Verktyget presenterar en översikt, kampanjvy och topplistor

Signalerar om eventuella tracking-problem för kampanjer och hjälper dig att få ordning på dem

Är du intresserad av att veta mer om hur verktyget fungerar? 

Öka kontroll ny
bottom of page